frumars

Alla inlägg under mars 2011

Av Malin Mars - 31 mars 2011 19:16

 


     


Dan som skulle ha dom till jobbet. Dom blev uppskattade

Av Malin Mars - 27 mars 2011 18:39

10 bitars tårta till Fridas dotter som fyller år idag...


       

Kitty blev lite knubbig och det var inte som jag ville. Men det är bara och fortsätta att öva.

Detta är ju så kul


Malin

Av Malin Mars - 27 mars 2011 08:23

 

Så är det söndag. Ser dock kallt ut ute. Men att solen skiner är alltid ett plus nu.

Igår så var vi på kalas i Gråbo. Mycket trevligt och mycket god mat. Men min mage ballade ur på kvällen av allt. Men man kan ju inte sluta att leva, måste ha en dag som jag så att säga syndar annars går jag ju under.

Var hemma vid kvart i ett ungefär.


Ni har väl inte glömt att ändra klockan nu? Nu blir det mörkare på morgonen igen men det är ju inte så länge. Man får se det som så att det blir ljusare på kvällen istället.


 


Idag så är det full rulle från morgon till slut känns det som. Nu på morgonen ska jag sätta mig och göra lite dekorer till tårtan jag har fått en beställning på. Ska ju bli Hello Kitty på, får se om jag får ihop henne.

Sen åka handla till veckan och till middan som ja och Håkan ska bjuda min familj på idag.

Och sen även hinna städa lite, men Håkan ska hjälpa till och då går det fortare.


Så nu ska jag sätta igång och jag hoppas ni får en bra dag där ute.


Malin

Av Malin Mars - 23 mars 2011 05:21

Har märkt en sak. I alla fall om man ska kolla tillbaka på saker som hänt på facebook.

Kan ta ett exempel. Jag gör ju tårtor på amatör nivå. Sen när ja lägger ut bilder på dom så får man höra: Åh vad fin, när jag behöver tårta så är det du som ska få göra dom.

Sen går det ett tag och sen är det inte intressant mer. Det gör ju att jag tvivlar på mig själv. Lite i alla fall.

Och sen är jag så förbannat trött på att ha en viss person efter mig hela tiden. Är mitt liv så jävla roligt så du måste veta allt? Du umgås ju inte med mig ändå så vad har du med det och göra?

Kan inte hjälpa att ditt liv är tråkigt och att det inte händer nåt kul under dina dagar.


Lägg ner och följa efter mig och leta upp mig på nätet!!! Du är ju för fan patetisk.

Borde inte bry mig men det gör jag för det är otroligt störande.


 


Malin

Av Malin Mars - 21 mars 2011 18:51

Ja, denna dagen har även den gått smärtfritt fram. Varit segt på jobbet. Alla är helgtrötta men det är så det blir på måndagar och tisdagar. Fram till onsdag så börjar det bli lite mer livat och stojjigt än dom andra dagarna hehe. Men så är det med det goa gänget vi är. Synd man inte kan gå med i helgen men det kommer ju fler chanser hoppas jag. Men har man inte råd så har man inte, plus vi ska på kalas och jag har en tårtbeställning.


 


Annars idag så har det inte hänt så mycket. Skulle gått ut och gått idag med men min hals är för jävlig. Druckit te nu och hoppas det nångång ska ge med sig. För det är en störande rethosta. Blir jobbigt när man går men efter ett tag så slutar det och påverka mig.


Nu blir det BB repris


Malin



Av Malin Mars - 20 mars 2011 08:19

Ja, det är mycket man vill ha nu när det kommer till våren.

Vill förnya vårat sovrum. Till det lite mysigare. NU är det lite mer skrikigt tycker jag.

Måla om vill jag göra, till lite mer brunt. Nu är det ju knallrött.

Och när vi ändå ska göra om så får vi även köpa en ny säng. Men det är inte billigt. Och ska vi ha en ny så lägger vi nog lite mer pengar och får en ordentlig som är anpassad efter oss...

Och en snygg sänggavel på det och byrå och spegel, har ju ingen helkroppsspegel.


Frågan är bara vart man ska kolla?


Ska även göra ordning våran balkong. Vi sitter inte där så ofta men man kan ju försöka kanske om det är varmt i sommar. Äta frukost ute är mysigt och vi har ju ändå sol på den sidan halva dagen...


Vill ha nåt sånt här där.


  

Hadde en sån grupp men den var inte så bra..och en ny matta på balkonggolvet.

Och så fina blommor så blir det så mysigt så mysigt så.


Även altanen och trädgården ska få en uppfräschning. Men en sak i taget.


Malin

Av Malin Mars - 19 mars 2011 07:48

Ja, jag är riktigt trött och arg på grund av det. Nu tänker jag backa undan...enough is enough!!!


  


Malin



Av Malin Mars - 19 mars 2011 06:54

Så är det helg igen och jag kunde faktiskt sova i en timma extra än vad jag är van vid och göra. Känns skönt och veta man faktiskt försökt sova ut lite.


Idag så blir det in till stan nu på morgonen. Sen så ska vi åka till Backaplan och se om våra kort är klara denna gången eller om dom har slarvat bort kameran.

Då vet jag inte vad vi gör...

Ska även kolla på en sak som ska hjälpa mig i träningen lite. En lite mer modern stegräknare hehe.

Och sen givetsvis handla med.

Vad som händer under kvällen vet jag inte, troligen ingenting. Så jag ska ta och baka tårtbottnar till tårtan som är beställd till nästa helg.

Får se om jag kan få ihop den hehe. All övning är välkommen.


Jag känner mig fortfarande lite nere men det är väl på g uppåt. Har insett mer och mer saker i mitt liv. Men sen vad man ska göra åt det har jag ingen aning om. Det är det som är det svåra, och hitta lösningen....


Nä, nu ska jag äta min lilla frulle och sen sätta fart här så det blir nåt gjort nångång. Ha en bra dag.


Malin  

Ovido - Quiz & Flashcards