frumars

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Hej hej hallå dagboken

Av Malin Mars - 21 april 2012 18:44

Lördag idag ja..fast det känns inte så. Jag var ju ledig igår med. Och man gör inte så mycket när man är ledig, eller man ska inte göra det. Bara ta det som det kommer. Men när man heter Malin Mars så är det helt annorlunda. Får ju krupp om jag inte har nåt och göra. Igår så blev det och handla till alla smörgåstårtorna som var beställda. Fick även klippt mig. 


Före

 

  Efter


Får väl se om det blir nåt mer klipp innan man flyttar. Vet inte om jag ska leta nån ny frisör eller hålla mig till Hala. Hon är för jäkla duktig.


Idag har jag gjort klart smörgåstårtorna, dom blev hämtade lite tidigare än jag trodde, så ja var inte riktigt klar när dom kom, pinsamt. Men dom blev ok ändå...


   


Sen har jag fått röjt i förrådet. Massa som åkte. Haft besök av möss i en låda där med. Dom hade byggt bo i Håkans studentmössa...så det blev och slänga det. Men det blev mycket plats där ute. Nu är det bara bombrummet kvar...suck, det ser ut som faaaaan där inne.

Slappat resten av dagen då jag e förkyld och känner mig hängig. Så typiskt när man kommit igång med träningen ordentligt. Men det ska väl komma igång igen....

Imorgon ska jag vara barnvakt till min lilla brorsdotter. Ska bli mysigt och ha en liten skrutta här.

Sen bara ladda för en ny jobb vecka..aw på fredag, det ska bli riktigt kul.


Nä, nu ska jag slappa vidare. ha en bra kväll


//malin



 
 
Ingen bild

Anna

23 april 2012 21:27

Du passa jätte bra i den nya frisyren tycker d va sjukt snyggt på dig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32


Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det. Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha. KÄnner dock...

Ovido - Quiz & Flashcards