frumars

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Jag känner mig glad för det mesta!

Av Malin Mars - 12 maj 2012 08:43

Så är det helg igen. Varit en lång vecka med både upp och ner i humöret. För det mesta upp.

Har roligt på jobbet, är tur man har roliga människor omkring sig som gör att man glömmer det är tungt som det är, man känner det först när man kommer hem och sätter sig i soffan.


Har tränat mer denna veckan och det gör en verkligen glad och man släpper allt som hänger över en. Har inte så mycket som tynger mig så, men det är flytten och sen lite grejer mellan en person och mig. Det är fruktansvärt svårt och bete sig mot denna men jag ger inte upp. Även om det kanske hade varit det bästa.

I torsdags var jag träffade en personlig tränare, Kim. Han kändes helt rätt för mig, inte så strikt men ändå liksom allvarlig och fattade vad jag ville med min träning. Så nu blir det och köra med honom ett tag så man kommer igång och kunna nå sitt mål. Han testade mig lite och kollade hur rörlig jag är och vad jag väger. Kan säga att jag har stela fotleder och lite stela armar. Men det ska vi jobba bort. Och när jag ställde mig på vågen på gymet blev jag riktigt glad. När jag vägde mig senast så vägde jag 94...detta var väl för 3 veckor sen. Och nu denna gången så visade vågen 90.

Alltså har jag totalt gått ner 20 kg sen förra februari. Lång tid ja, men nu är dom borta. Nu är det 10 kg till som ska bort.

Och det ska gå!!


Idag så blir det och fortsätta packa och ställa bort lite grejer så det är i ordning för flytten. Vill inte att det ska vara oorganiserat den dagen vi flyttar utan vill veta att allt e färdig och bara och köra. Får hoppas vi kan få fixat transport. Så det går smidigt.


Nä, nu blir det och plocka ordning här lite och sen ge sig ut på lördagens bestyr....i'm coming back slowly!!!


Malin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32


Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det. Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha. KÄnner dock...

Ovido - Quiz & Flashcards