frumars

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

Varit mycket nu

Av Malin Mars - 1 juli 2012 07:55

Jag har verkligen inte haft tid eller ork att blogga. Och känns som ingen bloggar längre typ, men nu ville jag skicka iväg ett inlägg med en massa strunt hehe.


Nr 1. Nu har vi lämnat Angered och jag har kommit tillbaka till mina rötter, Torslanda. Det känns helt otroligt bra. Betydligt lugnare här plus att det ä nära till allt. Visst vi har mycket och göra ännu, rum som ska målas och man vill ha lite nytt överallt typ. Men man får ta lite i taget så blir det bra tillslut. Sovrummet är prioritet nr 1. Är så fula väggar där inne. Plus man vill ha sin egna lilla stil. Men blir nog nåt liknande av det som vi hade i Angered, för det tyckte jag var en häftig effekt.

         

Hallen                          Köket                                  Matsal/extra rum                 Sovrum                     Vardagsrum/kök


Nr2. Det är full rulle på jobbet hela tiden. Men snart är det semester. Det behöver jag känner jag. Varit mycket där nu den senaste tiden, saker som inte ens rör jobbet egentligen. Men jag börjar lära mig att inte bry mig och älta saker, vill folk vara sura på mig så får dom vara det. Jag är mig själv istället för jag måste gå vidare i livet. Det är alldeles för kort för att gå och vara sur ellerför att gå och älta saker i flera månader. Man vet aldrig vad som händer. Jag har insett vilka som slukar min energi istället för att ge det till mig. Och de är dom människorna jag kommer omge mig med. Men man har ändå sina tankar kring vem man kan lita på eller ej. Tyvärr.  Men så är det med människor.

Jag har mina goingar som jag inte kan klara mig utan, så semestern kan kanske bli lite för lång :P


Nr3 Det börjar hända lite saker på våran resa mot en liten med. Men jag tänker inte skriva mer om det här, har min inseminations blogg till detta. Adressen till den tänker jag inte avslöja ännu.


Nr4. Semesterplanerna är inte så många. Vi ska på dop uppe i Östersund för min lilla brorsdotter Isabell. Jag har fått frågan om att vara fadder till henne med, precis som till Theo. Och klart man säger ja till en sån sak. Lite långt för att hon ska få lite vatten på huvudet, men förståeligt med. Plus att det blir ju en utflykt för oss som åker upp hihi.

 


Ullared är också planerat, var faktiskt Håkan som föreslog det, får ta och kolla om han är sjuk eller nåt haha.

Sen så fyller ju en viss person 30 i sommar. Så det blir mycket planering för detta sen. Hoppas att alla som fått inbjudningar lämnar svar nu för idag är sista dagen...

Sen tar vi dagarna som dom kommer.


Ja, det är väl det som jag ville få sagt. Ni får ha det bra där ute så skriver jag kanske snart igen.


Malin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32


Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det. Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha. KÄnner dock...

Ovido - Quiz & Flashcards