frumars

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Inget händer

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32

Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det.

Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha.

KÄnner dock att jag håller på att bli förkyld vilket jag inte hoppas för då blir det lite mycket spray i näsan känner jag...så ska allt äta en massa vitaminer och hoppas på att vinna över den.


Dags och åka till jobbet till mina underbara kollegor och möta denna seg tisdan.



 

Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 9 september 2012 14:21

Så har även denna helgen passerat.   Den började med att det var jobb som vanligt i fredags och alla var på ett extra gött fredagshumör. Alla var laddade för kvällen då Volvo skulle bjuda sina anställda på den största after worken för att fira la...

Ovido - Quiz & Flashcards