frumars

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Härligt resultat!

Av Malin Mars - 2 juli 2012 18:05

Jag har ju som sagt snart semester. Men bara för detta så ska jag allt åka ivåäg och träna och jag ska försöka tänka på vad jag stoppar i mig. Min PT är grymt bra och är så nöjd med honom. Han ser verkligen vad jag behöver träna. Bara jag som får ge mig fan på att det ska gå med.


Men idag körde jag programmet själv. Och det gick bra. Känns i kroppen i alla fall. Känner att mina axlar blir starkare och starkare och det behövs.

Imorgon blir det bodypump och sen onsdag Zumba och torsdag PT. Blir även att gå och väga sig igen på viktisarna, har inte gjort det på ett bra tag. Bhöver lite ny inspiration till matlagningen och så.


Ställde mig på vågen på gymet, den visade 88. Så jag har bara 10 kg till och gå ner. Så länge jag håller mig under 90 denna sommaren så kommer jag vara nöjd. Nu är det dags och bli mitt rätta jag...plus att jag får ju min morot om jag klarar mitt mål med...målet är i alla fall 78-80.


Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32


Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det. Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha. KÄnner dock...

Ovido - Quiz & Flashcards