frumars

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Oj herregud

Av Malin Mars - 19 augusti 2012 07:25

Ja, just det ja, jag har ju en blogg man kanske ska skriva i lite då och då hahaha.


Nu är man tillbaka i vardagen igen, och jag måste säga det är riktigt skönt och börja jobba och göra saker som kommer varje vecka igen. Jag är ju sån som måste ha saker för mig hela tiden annars så blir jag så down och allt känns bara fel.Det är lite jobbigt och vara en sån människa men jag är ju som jag är och det är väl tur det.


Semestern rullade på bra. Och fylla 30 var ok.Hade dock velat fira det lite mer, men det kommer längre fram. Då med mina underbara vänner som verkligen ger mig den energin man behöver för att klara av vardagens alla tester.

Har funnit två nya vänner som jag ska göra allt i min värld för att få ha kvar i mitt liv. Den ena fick jag en dålig start med men det är glömt och förlåtet och nu är vi varandras motsatser typ. Är så skönt och veta att hon finns där jämt när jag än behöver en, det är likadant med mig.

Och den andra är pajas men ändå allvarlig. Men det behövs såna i mitt liv med. Det blir så mycket lättare.


Jobbet går bra, det rullar på hela tiden. Nu får vi ju nya folk hela tiden hos oss som vi ska lära upp. Vi kommer vara massa folk sen. Men sen delas vi då det ska öppnas kvällsskift. Tyvärr försvinner vissa man inte vill ska försvinna men man ses ju säkert på dagarna ändå och telefon är ju en uppfinning med.

                                                  
               

Snart så ska det börjas med Sahlgrenska med, det är spännande som sjutton men samtidigt lite läskigt. Man känner sig lite snurrig med alla tankarna kring det. När jag går i min egna lilla värld så är det oftast till dessa tanakarna som man flyr. Men nog om det, det kommer komma mycket om det senare.


Vikten går också bra, har inte mycket kvar nu tills jag är färdig. Och kläderna sitter bättre och man är piggare. Träningen gör verkligen resultat med. Men måste gå och kolla mina knän, för dom gör så förbannat ont när jag tränar. Knakar så fort man bara rör sig och det gör ont när man anstränger sig.


Nä kaffe sen blir det och fixa sig för söndagens bravader, blir en sväng till kalaset nu när det är sista dagen.


//malin  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32


Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det. Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha. KÄnner dock...

Ovido - Quiz & Flashcards