frumars

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Jag ska allt klättra...

Av Malin Mars - 5 maj 2012 09:23

Mitt självförtroende är på väg neråt känner jag. Vet inte vad som har hänt men nåt fick mig och sluta kämpa med vikten och att sätta mig själv först. Det får bli ett slut på detta nu. Jag är en omtänksam person och bryr mig om dom som jag gillar och vill dom ska må bra. Men jag måste ju även sätta mig själv före alla andra så att jag inte faller ner jag med på vägen liksom. Det är en svår balans detta men måste försöka hitta den.

Känns som jag liksom blir en värre människa i folks ögon på senaste tiden och det vill jag inte vara. Jag vill vara en glad person som verkligen är sig själv som ingen är rädd för eller vad man ska kalla det för. Jag är inte en sån hetsk person som jag har varit på sistone. Men när det finns demoner inom mig som slåss omedvetet så blir det helt kaos med mig.


Vikten har gått åt helvete, inte så att jag har gått upp en massa men vågar inte ställa mig på vågen typ. Men nu är det dags och ta tag i det igen och verkligen hänga fast i kämpandet. Jag har ju ett mål som jag måste nå, även Sahlgrenska har sagt att jag måste ner minst 5 kg, och 5 kg är inte mycket. Och inte nåt omöjligt alls.

Så nu är dagarnas mat för nästa vecka bestämd och ska inte slingra iväg igen.


Annars så rullar det på. Börjat och packa lite smått inför flytten. Får nog snart bli lite mer seriöst ellr vad man ska säga så man inte står där sen och panikpackar allt på en gång. Kan vara skönt och kunna lägga in saker i bilen sen veckan när man får nyckeln och kunna köra ut grejer så det finns lite där innan man tar allt på en gång. Det är bara 1 månad kvar.


Nu ska jag göra ordning mig sen blir det åka handla.


Ha en bra helg.


//Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32


Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det. Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha. KÄnner dock...

Ovido - Quiz & Flashcards