frumars

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Lever, jag lovar...

Av Malin Mars - 3 juni 2012 18:44

Jag skriver ingenting här ja jag vet. Men jag känner inte att jag har nåt och skriva om typ.

Eller jag har men det som händer i mitt liv känner jag inte för att skriva ut jämt. Pratar hellre med folk som ka få mig på rätt köl igen.

Och det har jag. Det är skönt och kunna få prata av sig, även om jag känner mig tjatig jämt och ständigt. Men jag kan inte gå med saker inom mig heller så går jag under tillslut.

Ni vet vilka ni är som alltid finns där och ni är guld värda, så ta åt er när man ger er komplimanger när man säger det till er.


Det är mycket inför flytten nu. Och det har blivit ännu mer i och med att Håkan har åkt på ryggskott eller vad det är nu. Stackarn kan inte röra sig riktigt, detta hände i mändags och har fortfarande ont. Så imorgon ska han till läkaren så dom kan se vad det är som har hänt förhoppningsvis.

Försöker göra lite varje dag med packning och så, men det är så tråkigt och jag vet inte riktigt vad jag vågar packa ner av det som är kvar. Men jag ska nog få ihop det. Vill jag ha hjälp så får jag det. Men bättre och ha koll på allt själv så jag vet vart det mesta är sen. Vill bara få flyttat nu så det är över.

Har blivit bjuden på 30 års fest med samma dag...tror dock inte d kommer bli att jag går, men kanske, i så fall nyktert. Tror inte Håkan skulle vara så glad på mig om jag går..vi får se vad han säger då...nu säger han inte så mycket om det.


Nä, nu ska jag inte babbla på här med, då kanske jag skriver nåt som jag inte borde...dags för dusch och sånt, sen blir det mästarnas mästare final och BB final.


Ha det bra där ute


Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mars - 25 november 2012 09:07

Har nu bytt bloggplats...ni kommer hitta mig på marsgirl.blogg.se   ses där ...

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som de...

Av Malin Mars - 29 september 2012 08:32

Har en fruktansvärt enveten förkylning i kroppen...men nu känns det som att den är på väg och ge sig. Jag hoppas det för nu vill jag komma igång med träningen igen. Känns inget bra och inte ha tränat så mycket. Man känner sig som att allt man äter ba...

Av Malin Mars - 16 september 2012 07:37

Så är det söndag och denna helgen har gått förbi snabbt med. Helgerna går verkligen snabbt förbi, speciellt när man inte har en gul fredag som man var bortskämd med i början efter semestern och ha. Men det kommer väl snart igen hoppas vi.   Vecka...

Av Malin Mars - 11 september 2012 05:32


Jag kanske är sån ändå som går och känner efter...men försöker att inte göra det. Dag två med nässprayen startar idag. Och det känns ingen skillnad så direkt. Kanske blite lite varmare än vanligt men det kan ju vara åldern med hahaha. KÄnner dock...

Ovido - Quiz & Flashcards