frumars

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Malin Mars - 3 november 2012 07:12

Det händer inte så mycket i livet som gör att man har nåt och skriva om här längre. Allt är det vanliga hjulet som går runt runt hela tiden. Det är den tråkigaste tiden på året och då händer det inte mycket. Jag verkligen hatar hösten och allt som det innebär. Det är så trist och tråkigt och man har liksom svårt och få dagarna och gå ibland. Man kan inte vara ute för man är inte direkt sugen på det när det blåser och regnar hela tiden.


Men man får göra det bästa av det hela. Jag har kul på jobbet och det är viktigt för mig. Man vet vilka man har som mer än kollegor, dom man kan kalla för vänner. För dom finns där i vått och torrt, hur man än själv beter sig och hur mycket man än gör bort sig. Men man lär sig av sina misstag. I alla fall jag. Är glad att jag har er, ni vet vilka ni är!


Latmasken har bitit mig igen, det gillar jag inte. Men det ska bli ändring på det. Promenader är skönt och måste även komma igång igen med gymet för att kunna klara av mitt jobb och bli piggare på dagarna. Och tänka lite på vad jag stoppar i mig. Går ju inte upp och det är bra...bara äta nyttigt så går det bättre.


Julen och nyår börjar närma sig. Har ingen aning om vad man ska göra...eller julen vet jag men inte nyår. Får väl se. Ullareds besök måste bokas in, men det är svårt när man vet att det komma vara så mycket folk där nu dessa sista månaderna...men får ta en halvdag eller nåt från jobbet och åka ner och fixa det som behövs fixas i alla fall.


Nä, nu får det bli en kopp kaffe till, sen blir det handling och städning denna tråkiga lördag..


Malin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards